Besviken..



Jag känner mig väldigt less just nu.. Igår var jag ju utanför Tric när de spelade in One Tree Hill, men jag var tvungen att åka hem två timmar innan de skulle avsluta för dagen och skådespelarna kanske skulle komma ut. Sedan på kvällen ser jag på Tyler Hiltons Twitter att han hade varit ut till fansen och spelat för dem. Idag åkte jag till Wilmington igen för att stå utanför inspelningen på Karen's Cafe. Där berättar en tjej att även Stephen Colletti (Chase), Austin Nichols (Julian) och Robert Buckley (Clay) hade kommit ut och träffat fansen igår utanför Tric. Idag kom jag till Karen's Cafe vid 13-tiden, och det var väldigt häftigt för man kunde stå väldigt nära. Efter några timmar frågade jag en av killarna som jobbade med serien när de skulle avsluta för dagen och han sa vid 2-3 på natten. Man kunde se vid 18-tiden att de hade en rast, men de kom aldrig ut till fansen. Därför tänkte jag att de kommer nog inte komma ut förrän de är helt klara, så jag gav upp efter 6 timmar. Det var väldigt segt att stå/sitta där utanför så länge och jag ville inte vara kvar där förgäves i några timmar till. Men gissa vad? Nu läser jag på Sophia Bushs Twitter att hon har skrivit en timme efter att jag åkte att hon hade varit ut och träffat fansen (!). Fy vad less jag blir. Jag får väl helt enkelt vara glad för allt jag har sett de här dagarna, men det är svårt att inte bli besviken när jag vet att jag hade fått träffa en av personerna från serien om jag hade stannat en timme till.

Jag försökte lägga upp bilder igår från inspelningen på Tric, men internet ville inte samarbeta med mig så jag ska försöka nu igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0