En väldigt bra helg här i staterna


En bild från the crayfish party på IKEA i fredags, mer bilder kommer.

Tyvärr händer det just nu för många saker för att jag ska hinna uppdatera er. Men det är ju en bra sak att jag hela tiden har saker att göra. Helgen har i alla fall än så länge varit väldigt bra!

Fredagen började med jobb och sedan på kvällen åkte jag med min värdfamilj till IKEA för kräftskiva. Efter det brummade jag med bilen till Jennifer för filmkväll. Igår började dagen med att jag sov ut och sedan tog jag det väldigt lugnt innan Johanna slutade jobba vid ett. Då hoppade vi på the T in till Boston. Dagen spenderades i Boston Common, på New England Aquarium, middag på Quincy Market och avslutades med bio. Idag är jag uppe väldigt tidigt för att vara en söndag, för gissa vad: jag och Kajsa ska på whale watching (valsafari). Vi ska åka in till Boston och hoppa på en båt vid klockan tio och sedan är vi garanterade att få se valar där ute på havet.

BIlder från allt som hänt denna helg kommer förhoppningsvis ikväll!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Later bra det dar att du har att gora... tiden har en tendens att ga mycket fortare nar man har kul! Ahh, spannande! Hoppas ni far se massa valar! Har sjalv vart pa en san tur i Boston och fick se en hel del...:)

2011-08-21 @ 19:16:50
URL: http://loppansworld.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej! Jag håller på att ansöka om att få åka som au pair. Jag undrar lite över hur mycket allt har kostat för dig? Antar att det finns en del "dolda avgifter" utöver det som SI skrivit ut? Riktigt bra blogg som svarat på många av mina frågor förresten! :)

2011-08-22 @ 12:50:36
URL: http://annakarolinaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0