Jag vill bara säga att jag har världens bästa värdfamilj. Mina värdföräldrar är verkligen helt underbara, jag hade inte kunnat få det bättre än så här. Jag har känt mig väldigt låg sedan igårkväll - varför vet jag inte riktigt, men jag antar att det är flera faktorer som har påverkat. Men min värdmamma och jag pratade en massa idag och hon hjälpte mig att få mig att känna mig lite bättre. Det är så konstigt att jag bara har känt mina värdföräldrar i mindre än en månad, men ändå känns det som att jag har känt dem så himla länge. Återigen, jag är så glad att jag bor hos just dem.

Det var bara det jag ville säga. Nu ska jag titta på Pretty Little Liars, dricka amerikansk Coca-Cola (som inte alls är lika god som svensk), äta något gott och njuta av de få timmarna som är kvar av den här helgen.

Kommentarer
Postat av: Emelie

SV: Tack så mycket! <3 Jag trivs jättebra i dem!

2011-08-15 @ 13:49:50
URL: http://frokenwernberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0