För varmt

Idag på dagen gick jag och min värdmammas pappa iväg på en promenad. Eftersom vi aldrig gick till marinan häromdagen så gjorde vi det idag istället. Promenaden tog kanske 30-45 minuter, och när jag kom hem var jag helt slut. Anledningen? Det var alldeles för varmt. Svetten bara rann. Min värdmammas pappa tvingade mig till och med att ta på mig en hatt för att han var rädd att jag inte skulle klara av solen, haha. Och imorgon ska det visst bli ännu varmare. Hur som helst så var det i alla fall väldigt fint nere vid marinan, och här är två bilder därifrån:





Imorgon ska jag, min värdmamma och hennes mamma åka till ett outlet som heter Tanger Outlets. Så jag hoppas på att shoppa lite där. Det ligger ganska långt söderut och det tar ungefär 45 minuter att åka dit, så jag tror vi åker vid nio tiden imorgonbitti för att vara där när det öppnar. Nu ska jag kika på lite svensk tv på datorn - jag tror det får bli Sommar med Ernst så jag får en glimt av sommar-Sverige.

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, sommar med ernst :D Rätt val!

2011-08-02 @ 09:47:45
Postat av: Hanna

Var är du inne när du kollar på tv då?! För jag har försökt med tv 4 anytime och svt play, fotbollskanalen men inget funkar. Står att det inte går att titta på från utlandet?!

Tips tack :)



Du verkar ha det super bra, hoppas du blir frisk snart och sola lagom :)

Tillit och fred Hanna

2011-08-02 @ 10:41:47
URL: http://hesakrell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0