Lugn söndag


Här sitter jag just nu i mörkret.

Dagen har fortsatt i samma lugna tempo. Det är väldigt skönt att inte göra så mycket och bara umgås med familjen, särskilt efter min jobbiga vecka. På eftermiddagen idag så hade vi lite paketöppning eftersom mitt 4-åriga värdbarn fyller 5 år snart. Men hon har inte fått min present än, den ska hon få senare i veckan. Innan middagen så åkte vi till poolen och badade. Det var väldigt härligt, men när det började åska så åkte vi hemåt igen. Som förrätt åt vi idag svensk sill från IKEA och kokta potatisar, och alla gillade det väldigt mycket - så det platsade mycket högre än saltlakrits-fiskarna. Klockan är bara nio på kvällen här och jag brukar aldrig vara trött vid den här tiden, men idag är jag det och jag antar att det beror på dem där tabletterna jag tog idag. Men innan jag ska sova ska jag äta lite amerikanskt godis i form av Twizzlers (så goda!) och titta på Pretty Little Liars, en ny favorit!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej Natalie! Jag har faktiskt följt din blogg sedan en tid tillbaka, det är så spännande att följa andras resor också! Kul att det finns svenska Au Pairer i närheten, vi får se till att träffas någon gång!Enligt Google maps är Newton och Winchester inte långt ifrån varandra! :) Om inte annat nära Boston :) Hoppas du kryar på dig snart och att du har det bra!

2011-08-01 @ 17:09:32
URL: http://sofiaiusa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0