Mer bilder

Efter att jag slutade idag gav jag mig ut på en springtur. Men det gick tyvärr inte så bra som förra veckan. Det var väldigt varmt och mina ben var väldigt trötta. Förmodligen på grund av att jag bär runt på en 1-åring hela dagarna, oftast uppför trappor. Därefter hade jag i alla fall en fin kväll med Anika. Hon hämtade upp mig när hon slutat vid 7 och sedan åkte vi till Newton Centre. Där gick vi till J.P. Licks och köpte glass och satte oss sedan i en park och pratade. Och oj vilken god glass! Tur att jag inte bor på gångavstånd från det, haha. Nu ska jag sova för imorgon är det en ny dag. På dagen kommer städerskan hit så jag ska nog ta med barnen till en farm här i närheten och titta på lite djur. Sedan på kvällen ska jag träffa Kajsa, vilket ska bli väldigt trevligt.

Här är några fler bilder från igår:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0