Middag på IKEA ikväll

Igår efter att jag slutade jobba åt jag middag tillsammans med familjen - fish tacos. Det var väldigt gott, men jag är inte så överraskad för all mat de lagar är jättegod. Sedan tog jag en promenad runt i området och efter det kom Kajsa och hämtade upp mig. Jag hade en väldigt trevlig kväll med henne! Idag har jag spenderat dagen med barnen i parken här i närheten. Det var jättefint väder idag, väldigt varmt och soligt. Men nu när jag sitter här nere i köket när barnen sover så börjar det helt plötsligt att åska jättehögt och sedan kom det en massa blixtrar - faktiskt lite läskigt. Och sedan började det ösregna. När det är thunderstorms här så är det inte något fjuttigt som kommer. Så från superfint väder till åskväder. Barnen vaknade så klart på grund av de jättehöga åsksmällarna, men jag fick dem till att somna om. Ikväll bär det i alla fall av till IKEA med min värdfamilj för att gå på den där buffén, det ska bli kul. Efter det så ska jag kanske möta upp Jennifer.

Menyn för ikväll:




Kommentarer
Postat av: Cajsa

Have fun! :)

2011-08-20 @ 01:33:43
URL: http://mybigadventure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0