Min söndag

Idag sov jag ut så länge jag bara kunde, så skönt! Efter en väldigt sen frukost så gjorde jag mig i ordning och åkte sedan med min värdmamma för att handla en massa mat. Jag följde med så jag kunde välja några saker som jag vill ha här hemma. Det roliga med att gå i en amerikansk mataffär är att det finns tjugo olika sorter av alla saker, så det är svårt att välja. Sedan skulle jag egentligen möta upp Kajsa, men det blev lite för sent för att det skulle hinnas med innan hon skulle iväg. Istället tog jag bilen och åkte till Natick Mall och shoppade lite. Det mallet är så stort att jag bara hann gå in i några butiker, men jag fick i alla fall med mig några saker hem. Den här helgen behövde man dessutom inte betala någon skatt när man köpte saker i Massachusetts. Sedan åkte jag hem (innan jag åkte hem åkte jag till CVS och fyllde på mitt förråd med twizzlers, haha, jag måste skärpa mig) och åt middag med familjen och nu sitter jag här på mitt rum.


Helgens shopping.

Imorgon är det jobb som gäller och på kvällen ska jag nog träffa en tysk tjej som heter Anika på Starbucks för lite prat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0