One Tree Hill-inspelning på Tric

Igår åkte alltså jag och min värdmamma till Wilmington, för att åka till inspelningen på Tric. Vi kom dit vid 11 och det var ganska många andra som satt där utanför då. Man kunde se alla trailers och en massa folk som gick runt där som jobbade med serien. Runt om byggnaden var det avspärrningar där poliser satt. Tyvärr hände det inte så mycket under tiden vi var där. Min värdmamma åkte iväg en sväng till Target för att köpa några saker, medans jag satt kvar utanför Tric. När hon var borta så hände det mest spännande på hela tiden jag var där - Tyler Hilton kom i en bil och gick in i en trailer, haha.

När min värdmamma kom tillbaka satt vi kvar ett tag men sedan bestämde vi oss för att åka tillbaka till huset eftersom vi inte kunde stanna tills de skulle sluta filma så kändes det onödigt att sitta kvar där. När vi gick till bilen så gick vi förbi en av de stora vita bilarna som hela tiden kom till byggnaden. Och min värdmamma tyckte att vi skulle gå fram och prata med dem som satt i bilen, så vi gjorde det. Väldigt trevliga var dem - som alla amerikaner. Den ena killen sa att James Lafferty (Nathan) skulle komma nästa vecka och att han skulle hälsa från mig, den svenska tjejen. Jag tycker att min värdmamma påminner väldigt mycket om Bethany Joy Galeotti som spelar Haley i serien, så jag frågade om de höll med eftersom de har sett henne i verkligheten. Och de höll faktiskt med om att min värdmamma och Bethany påminner om varandra när de pratar. Innan vi åkte hem åkte vi förbi the River Court, så bilder på det kommer också.


Tric-byggnaden.


Väldigt många trailers.




Här håller de på att belysa fönstren från utsidan (förmodligen för att det ska se ut som solsken på insidan) i det nya rummet de har byggt upp.


Killen i bilden är Tyler Hilton (Chris Keller) som är påväg in i en trailer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0