Outlet-shopping

Jag shoppade alltså litegrann idag på outleten. Jag trodde att jag skulle hitta mer än vad jag gjorde, men några saker hittade jag i alla fall.


Jag kom hem med tre påsar.


Ett par höga vita Converse. Jag köpte dem eftersom jag lämnade mina hemma i Sverige som höll på att gå sönder. Jag betalade $45 för skorna, vilket är ungefär 285 kronor - helt overkligt billigt (för er som inte har koll så kostar Converse i Sverige ungefär 700 kronor). Bara för att de var så billiga så var jag nära på att köpa ett till par, men jag väntar lite med det.


Svart klänning med knappar och ett brunt skärp från Guess och ett par jeansshorts från GAP.

De flesta som känner mig vet att jag älskar One Tree Hill, det är min favoritserie. Serien spelas in i Wilmington, NC och jag är alldeles bredvid den staden nu. Och gissa vad? Imorgonbitti blir det väldigt tidig uppstigning för vid 8-tiden ska vi åka till Wilmington och kolla på några av ställena de använder för att spela in serien - YAY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0