På väg till Massachusetts

Inatt vid 2.30 lämnade vi North Carolina. Vi har nu åkt i elva timmar och passerade precis New York City. Den här gången kunde jag till och med se NYC tydligt eftersom det inte var sådant oväder som när vi åkte ner. Det känns faktiskt lite konstigt att inte vakna upp i North Carolina imorgon - jag har ju varit där lika länge som i Newton. Veckan har i alla fall varit jättebra, och jag trivs väldigt bra med min värdfamilj. Vi har nu ungefär tre timmar kvar (förhoppningsvis) tills vi är framme i Newton. Om vi håller tidsplanen så ska jag nog äta tacos och se på film ikväll med några svenska au pairer som jag inte har träffat tidigare. Och imorgon är det dags för mitt och Johannas första cluster meeting. Så imorgon förmiddag ska vi ta the T (första gången för mig) till Braintree.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Cluster Meeting?

2011-08-06 @ 23:04:17
URL: http://frokenwernberg.blogg.se/
Postat av: Emelie

SV: Jaha! Nu när du säger det så kommer jag ihåg det!

2011-08-07 @ 19:44:19
URL: http://frokenwernberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0