Regn, regn och åter regn

När jag gick upp imorse vid 6.30 regnade det. Nu sitter jag här 15 timmar senare och det regnar fortfarande. Det har verkligen regnat hela dagen lång. Så idag på förmiddagen tog jag med barnen och åkte till biblioteket och spenderade lite tid där. Min jobbdag därefter var inte den bästa, men det är sådant man får ta. När mina värdföräldrar kom hem konverterade jag ett recept på kladdkaka och efter middagen gjorde jag den. Den blev väldigt lyckad - smakar precis som hemma! Förutom det så har jag även spenderat kvällen med att tvätta. Jag skulle ju egentligen möta upp Anika ikväll, men det blev inte så. Sedan skulle jag egentligen möta upp Jasmine på Starbucks, men klockan hann tyvärr bli för mycket.


Mitschell, Johanna, Ana och jag i lördags i Boston.

Imorgon ska det tydligen regna hela dagen också, så jag har ingen aning vad jag ska hitta på med barnen då. På kvällen är det i alla fall dags för Kesha/LMFAO-konserten i Boston.

Nu ska jag hoppa in i duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0