Tanger Outlets i South Carolina

Imorse vid 9-tiden åkte vi söderut (jag skrev fel igår, jag menade söderut och inte norrut) mot South Carolina och Tanger Outlets. Vi var där från strax efter tio och vi kom hem till North Carolina efter fyra. Så vi har gått runt där hela dagen - jag, min värdmamma och hennes mamma. Det var otroligt varmt där i Myrtle Beach idag - 37 grader när vi åkte hem. På grund av värmen blev det ett besök på Ben & Jerry's för lite glass, och åh så gott det var. Jag shoppade några saker idag, så jag lägger upp bild på vad det blev för något sedan.

Nu kan jag pricka av att jag varit till ännu en stat - South Carolina. Här är några bilder från outleten som jag tog med min iPhone:











Vår plan är att åka härifrån tillbaka till Massachusetts natten från fredag till lördag och vara framme på eftermiddagen/kvällen. Och jag hoppas att vår plan håller för jag pratade med en svensk tjej förut idag som sa att hon och några andra tjejer i Newton skulle ha filmkväll på lördag, och jag fick jättegärna komma. Så jag håller tummarna för att vi inte kommer allt för sent till Newton på lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0