Uppdatering från iPhonen

Jag sitter just nu på en trottoar i Wilmington i 35-gradig värme utanför Tric. Jag sitter alltså utanför inspelningen av One Tree Hill - häftigt! Än så länge har jag varit här i snart över två timmar, och det har inte hänt så mycket.. Det ända spännande som har hänt är att Tyler Hilton (Chris Keller) kom i en bil förut. Jag frågade en av poliserna som "vaktar" området om han visste när de skulle komma ut, och han sa att de kanske kommer ut vid lunchtid. Men i vanliga fall äter de var 6:e timme, och de åt senast klockan 10 så det kan alltså dröja till klockan 16. Polisen var i alla fall väldigt trevlig och när jag sa att jag kom från Sverige efter att han hade frågat var jag kom från så sa han: "You have very beautiful skin", haha. Det är en himla massa folk här som väntar, och vissa har åkt väldigt långt. Jag pratade nyss med en jättetrevlig tjej som åkt ända från Michigan för chansen att se skådespelarna. Min värdmamma som åkte hit med mig (så snällt av henne) åkte iväg till Target en sväng, och när hon kommer tillbaka så måste vi nog åka tillbaka.. Så jag kommer nog tyvärr inte få se skådespelarna. Väldigt synd. Men jag har ju i alla fall varit bredvid en One Tree Hill-inspelning - det är ju inte alla som varit på en sådan, så nära skådespelarna.

Kommentarer
Postat av: Louise

åh så underbart det hade varit o vara där. Älskar oth ! :) gillar din blogg ;D

2011-08-05 @ 19:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0