Cykeltur till Stanford

Jobbade imorse i två timmar. Jag hittade väldigt bra till flickornas skolor för att vara andra dagen. Sedan när jag kom tillbaka till huset så tog jag cykeln och cyklade runt här i området. Jag cyklade först till downtown Palo Alto och sedan vidare till Stanford (för er som inte vet så är det ett av USA:s mest kända universitet). Sedan cyklade jag tillbaka igen och nu äter jag lunch och ska passa på att skypa innan jag börjar igen om två timmar. Det blir förmodligen att jag jobbar ganska sent ikväll, men det ska nog gå bra.










Sådana här träd har man i trädgården här.

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad fint det var, hoppas du trivs bra och börjar känna dig mer hemma! Kan tänka mig att det är en stor omställning från Boston.



Jag pratar förresten just nu med en familj från Los Altos (åker också med SI), som jag tror inte ligger så långt ifrån Menlo Park. Skulle ju vara lite kul om jag hamnade där :) Skulle åka i februari i sådana fall.

2011-12-13 @ 21:49:49
URL: http://malininamerica.blogg.se/
Postat av: Matilda

ser jättemysigt ut! längtar tills jag åker so bad!

2011-12-13 @ 22:33:19
URL: http://mati.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0