Flygtiderna

Jag mailade min nya counselor idag och frågade om flyget på söndag. Och tillbaka fick jag mina flygtider nu på eftermiddagen. Så på söndagmorgon lämnar jag Boston, och nästan 7 timmar senare landar jag i San Francisco. Superbra också att med det flygbolaget jag flyger med så får man ha en inckeckad väska gratis, och den andra väskan kostar bara 35 dollar. Dock finns det ett problem, väskorna får bara väga 22.7 kg. Det känns ju som att det kommer vara ganska omöjligt att lyckas med, men jag borde ju kunna betala något extra bara.


Annars så har jag ont lite överallt sedan mitt fall i trappan häromdagen. Bland annat så lyckades jag få ett stort lila blåmärke. Hur som helst från det till något helt annat så ska jag, Tove och Kajsa ut och äta middag ikväll. Det blir trevligt!

Kommentarer
Postat av: snällfaster Inger

Vad skönt att du är på gång.Du kanske kan hyra en långtradare för väskorna?? ha ha.Vad fin du var på korten.En riktig liten Beach-buggy.Lycka till på söndag.Tänker på dej!!Saknar dej fortfarande!!!Ha det så jättebra.Vi hörs! Jättekram från mej!!

2011-12-09 @ 08:45:29
Postat av: Cill - i matchningsprocessen

Vad roligt!

2011-12-10 @ 11:22:31
URL: http://cillaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0