Fredagskväll i Palo Alto

Jag har precis kommit hem efter en väldigt trevlig kväll med Jenny. Det blev middag i Palo Alto efter att jag slutade. God thai-mat och mycket prat. Jag skulle egentligen jobba några timmar imorgon, men så frågade min värdmamma om jag kunde jobba på söndag istället. Så eftersom jag blev ledig imorgon, gissa vad jag ska göra? Jag ska förmodligen åka med Marie till San Francisco! Helt sjukt. San Francisco har alltid varit ett av ställena i USA jag verkligen har velat besöka, och imorgon ska jag göra det.

Jaja, nu är det nästan dags att sova. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Tommy

Hej gumman vänta på mig jag vill följa med till storstan,hoppas du har det bra och att du och familjen trivs med varandra,vi kan väl skypa något i helgen många kramar

2011-12-17 @ 08:40:06
Postat av: snällfaster Inger

Ja,vänta på mej också!!Jag vill också följa med.Det kommer att bli jättehäftigt.San Fransisco verkar vara en spännande stad.Har alltid velat åka dit,och nu får du göra det.Du måste ta mycket kort så att jag får se sedan.Och som vanligt!!!Saknar dej fortfarande!! Jättekramar från mej!!

2011-12-17 @ 10:49:04
Postat av: Agge & Dennis

Heej! =)

Vi tackar så mycket för vårt väldigt fina julkort! Så kul med ett julkort som inte var typiskt svenskt! =) Hoppas du får en underbar Jul och ett sjukt roligt nyår!!! =) Kramar från en som väntar på snön och en som mer än gärna hade varit bland palmerna =)

2011-12-18 @ 20:40:54
URL: http://angelicasagge.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack för det jättefina julkortet! Och hörru, du måste ändra din header ju ;) Alltså högst upp på internetsidan.. Ha det bäst och god jul!

2011-12-20 @ 11:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0