Hi California

Jag är framme hos min nya värdfamilj nu! Jag är så sjukt trött dock. Jag och Tove gick upp vid 4.45 imorse, och dessutom är det ju nu tre timmars tidsskillnad från östkusten. Så klockan är ju 22 i Boston, men här är den bara 19. Jag orkar tyvärr inte berätta om dagen, istället ska jag alldeles snart gå och sova, jag ville bara berätta för er att jag är framme. Jag berättar om allt imorgon istället!

Jag saknar alla fina människor i Boston och alla hemma i Sverige fruktansvärt mycket just nu ♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Välkommen!

Du kommer älska San Franciso det är en super härlig stad. Med mycket bus att hitta på. :P

2011-12-12 @ 05:19:57
URL: http://vadsagersandra.blogg.se/
Postat av: faster Barbro

Vad skönt att resan gick bra,vad spännande att höra hur familjen är,är det inte bra så är det bara att komma hem...men jag tror att du kommer att få det bra där puss och kram hörs snart igen"lillgumman".

2011-12-12 @ 08:54:31
Postat av: snällfaster Inger

Jag förstår att du är trött och längtar hem.Allting är ju så nytt.Ny stad och nya människor.Det känns nog bättre när du har fått lära känna dom lite mer.Jag tror att det blir jättebra!!Men du vet ju att jag saknar dej fortfarande.Jättemycket!! Kramar från mej!!!!

2011-12-12 @ 09:19:50
Postat av: Lina

Hej!

Håller båda tummarna för att du ska trivas bra hos din nya familj och att dom är snälla mot dig.

2011-12-12 @ 11:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0