IKEA-besök

Imorse jobbade jag 7-8.30. Efter det gjorde jag mig i ordning och sedan kom Marie (en norsk tjej som jag lärde känna i Boston, som också var i rematch och hamnade här) och Linnea och hämtade upp mig. Vi åkte sedan till IKEA. Jag köpte ett ljus till mitt rum och dessutom glögg, pepparkakor och köttbullar för att få lite julstämning nästa lördag när det är julafton. IKEA här är verkligen jättenära! I Boston var man tvungen att åka väldigt långt, men här skulle jag till och med kunna gå/cykla dit. Så om jag vill ha något mer inför jul så kan jag lätt ta mig dit nästa vecka. Efter att vi hade gått runt där ett tag så åt vi även lunch där - för mig blev det gravad lax, som var väldigt gott. Sedan åkte vi en snabbis till mallet i Stanford innan dem släppte av mig här hemma.

Nu börjar jag snart jobba igen. Så om tio minuter ska jag gå och hämta upp äldsta flickan på skolan. Förhoppningsvis slutar jag vid 6.30 ikväll och då ska jag nog äta middag med Jenny någonstans.




Kommentarer
Postat av: snällfaster Inger

Hej Gullungen!!Nu börjar man känna igen dej!Full fart igen.tänk vad många fika o matställen du har kvar att utforska.ha ha Vad kul att du fått flera tjejkompisar igen.Och vad bra att IKEA ligger så nära.Synd att dom inte har falukorv och makaroner bara!!Eller mammas köttfärssås!!!!ha ha Sköt om dej!!Vi hörs snart igen!!Saknar dej fortfarande! Jättekramar från mej!!!

2011-12-17 @ 07:32:01
Postat av: therese

Hejsan! Hittade nyligen in på din blogg och har läst lite bakåt i bloggen. Blev lite chockad när jag läste att din förra värdfamilj kastade ut dig? Får de verkligen göra så? Vad hade de för anledning? Hoppas du hamnade i en bra familj nu iallafall! :)

2011-12-20 @ 10:24:43
URL: http://biaancas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0