Lördag

Bild från Boston Common i höstas.

Nu har jag varit så himla glad för att jag har hittat en familj som verkar så bra. Men så kom bakslaget igår. Min nya counselor skickade ett mail där hon skrev att jag förmodligen inte kommer kunna flyga till dem förrän nästa söndag. Alltså kommer jag ha en hel till vecka där jag inte har någonstans att bo. Kanon! Dessutom blir det den tredje veckan jag är utan lön. Jag blir så less, jag vet inte var jag ska ta vägen. Jag vill inte heller lägga ut flera tusen dollar på att bo på hotel. Så om någon läser det här som bor i Boston som har en sängplats över så kan ni ju höra av er.

Hur som helst så är det ju lördag idag. Och inne i Boston är det idag en svensk julmarknad. Så jag och Tove ska gå och ta tåget dit vid 12 för att få lite julstämning. Annars så har det väl inte hänt så mycket. Jag, Tove, Anni och Elina var och fikade en morgon på ett café här i Wellesley. Och igår var jag, Tove och Johanna och åt middag i Natick. Det blev en hel del skratt.

Men men, nu är det dags för mig att göra mig klar!

Kommentarer
Postat av: snällfaster Inger

Vad jobbigt för dej.Men du får ju hemskt gärna bo hos mej,fast du tycker väl att det är för långt bort!!!! ha ha Jättekram igen från mej!!!Saknar dej fortfarande!!!

2011-12-04 @ 11:18:16
Postat av: Anonym

Vad jobbigt för dej.Men du får ju hemskt gärna bo hos mej,fast du tycker väl att det är för långt bort!!!! ha ha Jättekram igen från mej!!!Saknar dej fortfarande!!!

2011-12-04 @ 11:19:33
Postat av: Elin

Får du inte bo hos din counselor? Det är ju det dom finns här för.

Låter jättebra att du har hittat en familj som allt känns bra med!

Kramar!

2011-12-04 @ 15:19:03
Postat av: snällfaster Barbro

Hej "gulljänta"hoppas det löser sej med husrum,det verkar vara en bra familj som du skall åka till...!vad spännande att åka till lite varmare trakter,du kan väl inte ha lika otur en gång till med den nya familjen , vi håller tummen att det blir bra den här gången..!!!saknar dej..!!många kramar från oss.

2011-12-04 @ 18:11:38
Postat av: Anonym

Va bra att det verkar lösa sig med familj hoppas att dom är bra, San Fransisco är en jättefin stad Lycka till/ Kram Ann

2011-12-05 @ 13:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0