Sista kvällen i Boston

Det finns typ ingen tid för att uppdatera bloggen just nu känns det som. Ikväll var/är det i alla fall sista kvällen i Boston. Dagen har spenderats till att sova ut och sedan fixat med packningen. Sedan åkte jag och Tove in till Boston ikväll och åt middag. Vi träffade också Kathrin och Veronica, så då fick jag säga hej då till Veronica. Sedan påvägen hem träffade vi Johanna och Lisa på T:et, så då fick jag säga hej då till dem en extra gång.

Nu är det verkligen dags att sova, för imorgon måste vi upp vid 4-5. Vi ska ta T:et till Boston och Logan Airport strax innan 6. Gäsp. Jag fattar inte riktigt att jag ska förflytta mig till andra sidan landet imorgon. Nervositeten börjar komma krypande faktiskt.

Det är bara att hoppas att allt går som det ska imorgon! Förhoppningsvis kan jag uppdatera er om läget imorgon när jag har kommit fram till California. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: snällfaster Inger

Hej Gullungen!Tack för julkortet.Vad glad jag blev!Det kommer att gå jättebra.Vad spännande.Du är verkligen en tuff tjej.Jag är imponerad och stolt över dej.Du måste höra av dej jättefort när du har kommit fram.Det här blir toppen för dej.Saknar dej fortfarande!!Jättekram från mej!!

2011-12-11 @ 09:58:25
Postat av: Tommy

Hej gumman jag har kollat ditt hus det ser jätte trevligt ut,hör av dig snarast.många kramar

2011-12-11 @ 10:07:26
Postat av: Anonym

Tack för julkortet!! du är helt otrolig som lägger ned tid på sådant mitt i all flytt, håller tummarna för att du får det bra med din nya familj/Kramar från Ann,Per,Angelica,Marcus, Timmy,Niclas och Malin.

2011-12-11 @ 11:11:40
Postat av: Cill - i matchningsprocessen

Lycka till!

2011-12-11 @ 11:29:43
URL: http://cillaupair.blogg.se/
Postat av: Barbro

Tack lillagumman för julkortet.Jag tror du kommer att få det bra i den här familjen,dom såg trevliga ut,jag kollade på dom i Tompans telefon.Vad spännande att komma till andra sidan USA det finns mycket att se där och annat klimat med palmer och sånt...hihi.Tommy skulle höra av sej så fort han hör något i från dej.Många kramar från oss.Tänker på dej varje dag...!!!!!

2011-12-11 @ 16:32:05
Postat av: Anonym

2011-12-11 @ 16:38:08
Postat av: Anonym

Glömde att hälsa från lillprinsen/kram från Milo

2011-12-11 @ 17:31:41
Postat av: Angelica

Ja tack för julkortet :D kommer bli jätte bra det där, tänk vad mycket du får se Natalie..massa kramar från oss

2011-12-11 @ 19:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0