Thursday

Imorse åkte jag till barnens pappas hus och gjorde allt som skulle göras innan jag skjutsade dem till skolan. Sedan efter det åkte jag bara hem och tog det lugnt tills att jag började jobba igen 1.30. Mitt äldsta värdbarns kompis följde med hem till hos efter skolan för en playdate. Två 7-åringar med enormt mycket energi gjorde att jag blev helt slut. Haha. Sedan efter det var jag trött hela kvällen. Jag fick i alla fall sluta en halvtimme tidigare ikväll och då kom Jenny och hämtade upp mig. Sedan åkte vi till ett café här i Menlo Park där en massa au pairer träffas på torsdagar. Ungefär som det var i Boston på tisdagar på Starbucks, men här var det inte bara svenskar utan en himla massa andra nationaliteter också. Det var himla trevligt i alla fall!

Nu är jag så otroligt trött att jag knappt kan hålla ögonen öppna, så det är dags att stänga av datorn och lägga sig och sova för imorgon ska jag upp tidigt. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: snällfaster Barbro

Hej "lillgumman"vad kul att du har träffat flera au pairer där,det blir säkert lika mycket fika där som i Boston..!!!hihi Det verkar vara snällare barn där hoppas du kommer att få det bra..det tror jag..hörs snart igen,måste fixa till mej..om det går..ska jobba helgen.Saknar dej jätte mycket..puss och kram från mej.

2011-12-16 @ 09:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0