Bank account



Idag efter att jag slutade hjälpte jag mina värdföräldrar att göra i ordning middagen, som idag var: köttbullar, brunsås/gräddsås och lingonsylt (självklart från IKEA). Sedan åkte jag med min värdmamma och Johanna till Bank of America för att ordna bankkonton och debitcards (bankomatkort) till oss. Så nu har vi fått våra amerikanska bankkonton och ett kort att ha tills det riktiga kommer med posten om en vecka.

Sedan följde jag med min värdmamma när hon skulle till ett mall som heter Natick Mall. Vi gick bara igenom det snabbt, men oj vilket shoppingcenter! Det var verkligen jättestort, och hade det mesta. Så där kommer jag nog kunna spendera en hel lördag eller söndag någongång, och även spendera en hel del pengar.

Jag mår fortfarande inte så bra.. Min värdmamma frågade till och med mig när vi var på banken om allt stod rätt till med mig. Men jag åkte ändå iväg förut bara för att få komma ut ur huset och göra något. Jag hoppas på att vakna upp imorgon och må jättebra, men det är nog bara en dröm. På kvällen imorgon ska jag nog i alla fall åka och träffa en svensk au pair som bor i ett område bredvid mig.

Nu är det nog bäst att jag lägger mig och sover om jag ska orka med morgondagen. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Louise

Hej ! Jag tycker att det är jätte kul att läsa din blogg från början om du hur det är att jobba som au pair i usa Funderar på att göra det efter skolan :) Och kul o följa din blogg :D

2011-07-27 @ 22:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0