Check

Nu kan jag checka av ännu en sak på listan, för igår gjorde jag klar "Au Pair Online Training".


Jag har ännu inte fått något svar på mailet jag skickade om jag flyger tillsammans med någon/några andra från Arlanda. Men däremot så glömde jag att skriva något häromdagen när jag skrev om tåget till Boston. Min värdmamma berättade att jag förmodligen kommer att åka med en tysk tjej från Stamford till Boston. Och den tjejen ska bo i clustret bredvid mig sedan. Jag fick också ett annat mail från min värdmamma för några veckor sedan där hon skrev att hon höll på att kolla upp om det finns fler svenska tjejer i området. Så gulligt gjort av henne ju! Förutom det så har jag pratat med ganska många tjejer som precis som jag också ska till området utanför Boston, kul!

Häromdagen fick jag ett mail av min Community Counsellor där hon skrev om månadens Cluster Meeting. Vi skulle paddla kajak på Charles River i Newton. Men mötet är söndagen den 17 juli och då har jag ju inte kommit dit, så jag kan så klart inte vara med.

Idag spöregnar det här, så jag tänkte ta tag i något som jag har skjutit upp ett tag nu - kolla igenom mina garderober. Känns inte så värst kul eftersom jag får panik bara jag tittar på resväskorna. Jag förstår verkligen inte hur jag ska lyckas med packningen. Dessutom står resväskorna i mitt rum som en ständig påminnelse om att jag borde ta tag i det där, så det är väl bäst att jag börjar lite smått.

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Och här nere i Skåne skiner solen ;)

Vad är det där med "Au Pair Online Training"? Sånt har inte vi! O.o



Och för att svara på din senaste kommentar så får jag flytiderna 1-3 veckor innan. Spännande indeed!! :D

2011-07-01 @ 12:44:11
URL: http://mybigadventure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0