I'm up!

Det var verkligen inte lätt att sova inatt kan jag säga. För när vi gick och lade oss så skulle vi ju egentligen ha klivit upp i Sverige. Vi fick egentligen sova tills klockan 7, men jag var uppe redan klockan 5 för att jag inte kunde sova. Så det kommer att bli en lång dag idag.

Vi ska väl snart gå ner till frukosten, och sedan är det lektioner fram tills 12 tror jag. Då har vi ledigt i några timmar, och sedan är det lektioner igen. Sa jag igår att det är OTROLIGT varmt här? Det var verkligen en chock att kliva ut från flygplatsen igår, och det verkar ska vara lika varmt resten av dagarna. Betydligt bättre än kalla och regniga Sverige.

Kram Natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0