North Carolina

Jag har nog inte skrivit här i bloggen att jag ska åka till North Carolina med min värdfamilj. Dem skulle egentligen åka dit innan jag kommer, men dem har skjutit på resan så att jag också ska kunna följa med. Först var det tänkt att vi skulle åka min första vecka hos familjen, men nu kommer vi förmodligen istället åka den 30 juli och åka hem den 7 augusti. Vi ska åka bil dit, så det blir att spendera ungefär 15 timmar i bil. Men det ska verkligen bli jätteroligt, och det är ett väldigt bra sätt för oss att lära känna varandra bättre. Kul också att åka till North Carolina som jag säkert inte skulle besökt annars. En av mina favoritserier, One Tree Hill, utspelar sig där så därför ska det bli extra roligt att se det i verkligheten.

Två bilder från stranden i North Carolina:





Idag fick jag förresten ett långt dokument skickat på mailen av mina värdföräldrar med riktlinjer och rutiner. Det stod saker om det mesta som är bra att veta, så nu känner jag mig lite mer förberedd över hur allt går till med barnen och andra saker i allmänhet.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh vad roligt för dig! :D din värdfamilj verkar vara toppen så du kommer nog att få ett fantastiskt år! :) nu blir jag bara ännu mer sugen på att oxå komma iväg haha



Kramis

2011-07-03 @ 11:04:14
URL: http://jessicasusa.blogg.se/
Postat av: amanda

Tips om ni ska åka bil länge är att kolla på typ statoil eller nån bilmack, för dom brukar ha spel till barn som de kan ha i bilen :) Jag ska kolla efter sånna innan jag åker iallefall :)

2011-07-03 @ 17:08:00
URL: http://amandaintheusa.blogg.se/
Postat av: marie

åh, NC, är där just nu! Gillar det, det är så sjukt annorlunda mot Boston, i alla fall mitt område. Nice, fråga dina värdföräldrar om ni kan åka till Tanger Outlets här i NC, sjukt nice outlet mall med BILLIGA märkeskläder, köpte ett par rosa converse för 150 kronor idag, hahaha.

2011-07-05 @ 05:43:47
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0