Presenterna till värdfamiljen

Här är presenterna som jag ska ge till min värdfamilj:

Den 1-åriga flickan ska få en snuttefilt i form av en katt från Teddykompaniet och ett Pippipussel.

Den 3-åriga pojken ska få en Sverige-fotbollströja, eftersom han verkligen gillar "soccer", och en giraff från Teddykompaniet.


Den 4-åriga flickan ska få en Pippibok och en Pippidocka.


Föräldrarna ska få en bok om svenska traditioner där det även finns väldigt många recept på svenska maträtter och efterätter, och fina bilder från Sverige. Dessutom ska dem få två strutar med Åre Choklad - polkatryffel (eftersom det är svenskt) och mintchokladkola.

Snuttefilten och giraffen köpte jag därför att nästan alla barn jag har tagit hand om i Sverige, och barn som finns runt omkring mig, har snuttefiltar och nallar från Teddykompaniet.

Strax efter att jag skrev det förra inlägget så fick jag en fruktansvärd migrän som däckade mig ett bra tag. Tack och lov så släppte det till slut! Så nu är jag redo igen för att om ett tag gå ner på Gatufesten en sväng. Sundsvall har ju finbesök bland annat från USA, i form av Jason Derulo. Så det måste man ju se!

Kommentarer
Postat av: Ellinore

Svar;

Jo, jag vet.. Men jag kände de att jag skickar hellre in de lite tidigare så jag garanterat får de (ifall de krånglar och/eller är semestertider så de är färre som jobbar). Jag ska satsa på att ta ett LA-körkort när jag väl är i USA :)



Kramar

2011-07-07 @ 12:22:00
URL: http://elliesdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0