Wedding



I lördags var jag på min kära kusin Camillas bröllop. Det första bröllopet jag någonsin varit på, på 19 år. Åh, det var så fint! Jag fick till och med hålla i brudbuketten där ett tag. Så kul också att se alla så fint uppklädda! De flesta hade kostymer och långklänningar, och det hade även jag.

Nu börjar det märkas att jag snart åker eftersom jag har börjat få ta avsked av nära och kära. Det började redan i lördagsnatt när vi skulle åka hem från bröllopet. När jag skulle säga hej då till bruden (som jag förmodligen inte kommer träffa mer innan jag åker) så fick vi båda två tårar i ögonen. Igår fortsatte det då jag träffade min fina vän Anna för sista gången på minst ett år. Det känns lite overkligt faktiskt. Man kan lugnt säga att vi två inte hade turen med oss igår. När vi skulle äta lunch på det nya caféet/restaurangen Ågläntan här i stan så satte vi oss på uteserveringen, vilket vi inte skulle ha gjort. För efter en stund så började det att spöregna, hagla, åska och blixtra. Vi blev fast där ganska länge, och när vi väl kunde åka hem så var det översvämningar i hela stan.

Kommentarer
Postat av: Alice

Jättefin klänning :D! Boston är förövrigt en utav mina önskestäder, verkar himla fint - och tänk att få plugga på Harvard ;)

2011-07-13 @ 17:33:16
URL: http://aliceinaupairland.blogg.se/
Postat av: Emelie

Underbara kusin! Klänningen passar dig perfekt!

2011-07-14 @ 23:52:37
URL: http://frokenwernberg.blogg.se/
Postat av: Elise

Hi,



I'm coming to Newton 7th October and thought that it might be nice to have contact with someone who's gonna be there when I arrive.

Jag bratar också svenska men int så hämskt bra (jag e från Finland föresten).

So if you wanna have some contact just email me.



Elise

2011-07-17 @ 16:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0