Avslutningsmiddag



Häromdagen var jag och tjejerna jag jobbar med och åt på en indisk restaurang. Vi hade som en "avslutningsmiddag" eftersom jag och en till slutar nu i juni. Väldigt trevligt hade vi - en bra avslutning på mina tre år med dem. Jag fick bland annat det här armbandet med berlocker som är på bilden. Varje berlock har en betydelse från de tre åren vi har känt varandra. Tanken är att jag ska ta med armbandet till USA och titta ner på det och tänka på dem. Sedan är tanken att när jag kommer hem till Sverige igen så ska jag köpa till en berlock som ska representera min tid i USA. Så himla fint och personligt!

Mindre kul var det när jag och två av tjejerna skulle gå till bilen från restaurangen.. När vi kom ut så öste regnet ner och det blixtrade och åskade säkert var femtonde sekund. Jag brukar inte bli rädd för sådant, men den här gången blev jag faktiskt det. När vi väl kom till bilen så hade vi i alla fall fått oss ett par goda skratt på vägen. Ännu värre oväder verkar det ha varit i USA den här veckan. Jag hörde att det har varit 200 tornados utspridda över landet de senaste dagarna. Bland annat en eller två i Massachusetts (!), där det annars aldrig brukar bli sådana oväder. Det hade passerat en i Springfield, bara 1 och en halv timme från Newton, och där har minst 4 personer dött. Så hemskt!

Kommentarer
Postat av: Amanda F

Svar: Nä jag tror inte heller :) finns ju negativa saker både med att de har haft en au air och att de inte har haft en :) men man är ju först så dehar ju ngen att jämföra med :D

2011-06-04 @ 15:17:26
URL: http://amandaintheusa.blogg.se/
Postat av: johanna

Sv: köpte dom på netshirt, via nätet. googla det! :) newton, nära mig typ? ska till south hamilton!

2011-06-05 @ 02:45:36
URL: http://johannaekheim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0