Flyg och försäkring

Nu ikväll har jag betalat flyget och den utökade försäkringen (min studentpresent från mamma och pappa, tack så otroligt mycket ♥). Man skulle betala det så snart som möjligt, så då tänkte jag att det var lika bra att ta tag i det. Man betalar ju båda i Euro, och den är som tur lite lägre än vanligt nu. Om den hade stått i den vanliga kursen hade jag behövt betala nästan 500 kronor mer. Så det var ju bra att jag betalade nu i fall att den kommer gå upp!

Med Au Pair in America får vi Au Pairer försäkringen gratis. Men om man vill kan man betala 300 Euro och få en utökad försäkring, en bättre försäkring helt enkelt. Så den tog jag eftersom jag vill vara så bra försäkrad som man kan vara.


Nu kan jag checka av några till saker på min lista:
[X]Betala 300 Euro för flyget
[X] Betala 350 Euro för utökad försäkring
[X] Köpa adapter

Jag fick en adapter i studentpresent av Emelie vilket var kanon! Jag har sett och hört att andra har köpt två adaptrar eller en sladd med flera uttag på så att man kan använda flera saker samtidigt. Så nu funderar jag över om jag ska köpa en till adapter eller om jag ska köpa en sådan där sladd. Hur har ni andra gjort? Någon som har något tips?

Kommentarer
Postat av: Amanda F

Svar: Ja vad tråkigt att jag inte fick då :( tror också IDa ska dit då :)



Kunde man göra de :O+ Dock är det för sent nu :(

2011-06-16 @ 14:00:47
URL: http://amandaintheusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0