Huvudstaden

Här är några bilder från när satt på Nybrokajen i Stockholm i veckan. Jag kom att tänka på en sak när jag satt där med utsikt över bland annat Gröna Lund - att jag skulle vilja besöka ett stort nöjesfält när jag är i USA. Det finns ju så sjukt stora där med alla möjliga karuseller. Jag skulle nog behöva ha med någon som tvingade mig att åka berg-och-dalbanor som jag har varit rädd för sedan så många år tillbaka, haha. Det enda sättet att övervinna rädslan är ju att åka antar jag!


Där långt borta ser man en glimt av Gröna Lund.



Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag hoppas att du fortsätter med att skriva nya inlägg till din blogg - den har verkligen potential :)!

2011-07-19 @ 08:36:40
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0