Längtan



Boston skyline på hösten

Häromdagen skickade jag ett mail till min värdmamma och berättade att jag hade fått en tid på ambassaden också skickade jag med två av mina studentbilder. Och idag fick jag ett så fint mail tillbaka. Åh! I can't wait to meet them. Jag insåg förut att nästa lördag är det bara är 1 månad kvar tills jag åker, det är inte långt kvar ju.

I mailet skrev hon att dem hade kollat upp hur det blir med försäkringen på deras bilar när jag ska köra. Och det verkar som att jag inte behöver ta ett amerikanskt körkort. Men det skulle faktiskt inte göra mig något att ta ett körkort där, kul att ha ju! Försäkringsbolaget behövde i alla fall mitt driving record från Sverige, men vi har väl inte något sådant?! Får väl be om ett utdrag ur polisregistret istället antar jag.

Hur som helst så längtar jag otroligt mycket till juli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0