My visa

Igår var jag och hämtade ut mitt pass med visumet i! Gick ju väldigt snabbt tycker jag. Men jag tycker att det är konstigt att det står "Expiration date: 05AUG2012" på visumet. Det borde ju snarare stå "18JUL2012" eller "18AUG2012". Ni som har fått ert visum, vad står det på det? Jag ringde i alla fall till SI idag, men han jag pratade med visste inte så han skulle be sin kollega ringa upp. Men ingen ringde, och till slut var jag tvungen att åka iväg så han ringde säkert då. Jag får ta och ringa dit imorgon igen och kolla, jag hoppas verkligen att det inte har blivit något fel!

(Inte så fint att dem har gjort ett färgat streck över hela min bild på visumet)

Idag har jag hunnit med att göra ganska många saker. Jag har bland annat köpt klart presenterna till värdfamiljen. Det blev ganska många presenter så de kommer nog ta upp en hel del plats i väskan, men det är ju så kul att ge bort. Nu väntar jag bara på att en av presenterna ska komma med posten nästa vecka. När den har kommit så ska jag ta kort på sakerna och lägga upp här så får ni se vad jag ska ge familjen.

Jag fick förresten mail av min värdpappa idag. Han frågade vad jag tycker om för mat för dem ska köpa hem saker så att jag ska trivas och känna mig hemma. Åh, dem är så omtänksamma!

Kommentarer
Postat av: Ellinore

I mitt står det den 25 augusti 2012 och mitt år slutar 25 juli 2012. Så för mig blir de en extra månad så det stämmer :)

2011-06-28 @ 20:54:53
URL: http://elliesdiary.blogg.se/
Postat av: Ellinore

Svar;

Hmm,...inte bra, hoppas de går att fixa!!



Jajamen, det är ca. 6 plus på vintern med fuktiga/kvalmig luft. Så det är super härligt! :D Hatar all snö på vintern.. haha..



Kramar

2011-06-28 @ 21:45:08
URL: http://elliesdiary.blogg.se/
Postat av: amanda

Mitt stod de 20 juni 2016 :O

2011-06-28 @ 22:02:07
URL: http://amandaintheusa.blogg.se/
Postat av: Emma

Det behöver inte stå exakt det datumet ens 13 eller 12 månader är slut, bara det inte är mindre än det året man ska jobba- då är det fel! :)

2011-07-01 @ 04:51:48
URL: http://wellbeadream.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0