Resväskor

Jag har glömt bort att visa att jag har köpt resväskor. Det blev två rosa - en stor resväska på 93 liter och en handbagage väska på 35 liter. Båda väskorna har 4 hjul och dessutom TSA-lås som man bör ha när man reser i eller till USA. Den stora resväskan ser väldigt stor ut när man tittar på den, men när man öppnar upp den så känns den inte så stor längre. Jag får faktiskt lite panik när jag tänker på hur jag ska lyckas packa.

Ett tips till er andra som ska köpa resväskor, klicka in på Bagatoo. Där har dem satt ned priset väldigt mycket på just den här väskserien.



Nu ska jag gå bort till min vän Annas studentmottagning, och sedan ska jag iväg och fixa inför min egen som är imorgon.

Kommentarer
Postat av: jenny

snyyyyyggt! stort handbagaget såg ut förresten :O

2011-06-08 @ 18:56:42
URL: http://jennybysell.blogg.se/
Postat av: Ellinore

Snygga väskor!! :D

Jag tänkte det med packningen; jag kommer troligen ha med mig en stor, en mellan och ett handbagage. Packar lite i varje så har man förhoppningsvis möjlighet att ta med allt man köpt under året i väskorna,kommer säkert behöva rensa och skicka med hem när familjen besöker en men än då :)

2011-06-09 @ 11:56:21
URL: http://elliesdiary.blogg.se/
Postat av: malin

dom kommer nog vana om det på skolan sista dagen sen. att du får inte låsa ditt tsalås när du FLYGER inrikes, för man får inte ha det inom USA, till USA gå bra, men inte I usa.

2011-06-09 @ 14:53:18
URL: http://wakoo.blogg.se/
Postat av: malin

jo, det är det som var så jävla skumt, för jag fick köpa till ett lås i Sverige, så hade jag det på till USA, och sen säger dom på skolan att om jag låser den nu inne i usa så kommer dom bryta upp väskan? - helt jäääävla onödigt att köpa skiten kände jag då! - reglerna kan alltid ändras, trots ett årsen, men då var dom såna :P (men det kommer dom infomera om sista dagen isf)

2011-06-13 @ 12:33:19
URL: http://wakoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0