USA + Boston

Här har det varit tyst i ett par dagar, men det har varit fullt upp med bland annat studentfirande. Det har varit ett par himla bra dagar med firande och med tropisk värme. Jag fick helt underbara studentpresenter, tack så jättemycket till alla! Jag fick bland annat två reseböcker från Lonely Planet. En om USA och en om Boston. Den om USA är på över 1200 sidor och den om Boston är på "bara" 300 sidor. Det var verkligen två perfekta presenter. Tur att jag har en massa ledighet innan jag åker så jag kan sätta mig och plöja igenom dem.





Idag sitter förresten Jenny på ett flygplan på väg till USA! Det känns som att det var igår hon sa att det var en månad kvar tills hon skulle åka, så jag antar att tiden fram tills att jag åker kommer gå lika snabbt - 35 dagar kvar för mig idag. Vi kom i kontakt med varandra genom bloggarna och har pratat en himla massa sedan dess (träffades också förra veckan när hon åkte ner till Sundsvall en sväng). Vi trodde ju ett tag att jag skulle hamna alldeles i närheten av henne, men så blev ju tyvärr inte. Men det finns planer på att åka ner till Washington D.C. och hälsa på (måste ju såklart besöka USA:s huvudstad också) när jag väl har kommit över till andra sidan atlanten. Hur som helst, LYCKA TILL NU JENNY!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej! Va kul att du också kommer på i Boston :) Jag skickade just ett mail till dig, hoppas det kom fram :P

2011-06-13 @ 19:54:51
URL: http://matildaknutson.blogspot.com/
Postat av: Matilda

oj BO såklart inte på, haha :)

2011-06-13 @ 19:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0