Match #14


City: Chicago
State: Illinois
Children: Two children
Pets: ?

Värdfamiljerna kan fortfarande se min profil eftersom matchningen inte är helt klar. Min värdmamma (förstår fortfarande inte att jag faktiskt kan säga så) håller på att fixa det. Så idag hade jag fått en till intresserad familj. Jag kunde inte se deras profil på sidan, men mamman hade skickat ett ganska långt mail. Det framgick bland annat att dem hade två barn (jag vet inte vilka åldrar) och bodde i Chiago, IL. Mamman tyckte att vi skulle vara en bra match bland annat för att hon ägde en klädbutik i Chicago och jag har ju jobbat i butik sedan jag var 15 år. Hur som helst så skickade jag ett mail till henne och sa att jag redan hade matchat med en familj igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0