Match #4


City: Forest Hills
State: New York
Children: Boy (1)
Pets: One dog

Som de andra gångerna så är det när man minst anar det som en ny match dyker upp. Jag skulle kolla på ett mail från igår, och då fanns det helt plötsligt en intresserad familj där! Tyvärr kan jag inte se deras essay och deras foton, så värdmamman skulle titta efter varför det är så. Det jag vet är att familjen bor cirka 25 minuter utanför Manhattan, och det verkar som att det är en ensamstående mamma. Trots att jag knappt vet något om familjen så känns det otroligt bra att det är en pojke på 1 år eftersom det är den åldern jag vill ta hand om. Jag ser fram emot att läsa om familjen!

Uppdatering: Nu kan jag se deras profil. Och oj vilken söt liten kille! De bodde visst 15 minuter från Manhattan i Forest Hills, Queens. Jag skickade iväg ett mail till mamman om att jag är intresserad av att få veta mer om dem.

Kommentarer
Postat av: Ellinore

ÅÅÅHhh va roligt att du fått en till matchning! :D OCH att det känns bra! Ska bli himla kul att se va som händer framöver med den här familjen - nyfiken! :D

Lycka till!

2011-05-06 @ 21:49:37
URL: http://elliesdiary.blogg.se/
Postat av: Cajsa

Vad kul!! Håller tummarna! :)

2011-05-06 @ 23:15:21
URL: http://mybigadventure.blogg.se/
Postat av: Sanna

Grattis! Låter som en fin familj :) och så skulle du bo 20-30 minuter från mig :D haha! Lycka till!

2011-05-07 @ 11:11:28
URL: http://sannawiede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0