Match #6


City: Rowayton
State: Connecticut
Children: Girl (4), boy (1)
Pets: One dog

Alltså det här är helt otroligt, men jag har fått ännu en match! Det känns som att jag drömmer, haha.. Tyvärr kan jag inte se deras essay och foton, men värdmamman skickade ett mail där hon skrev att de var intresserade av att prata med mig om jag kunde komma i början på juli. Så jag svarade på det och skrev att jag är tillgänglig i juli och berättade att jag inte kan se deras profil. Så jag hoppas på att få ett svar på det snart. Det jag vet om familjen är i alla fall att dem bor i Rowayton, CT (alldeles bredvid match #5) och det verkar som att barnen är tvillingar. Ska bli spännande att få veta mer om familjen!

Uppdatering: Det var visst inte tvillingar, måste stå fel på sidan. Mamman mailade tillbaka och jag fick några bilder och hon berättade lite om dem. Det är en flicka på 4 och ett halvt och en pojke på 19 månader. Verkar vara en väldigt trevlig familj. Mamman undrade också om vi kunde skypa på måndag (vet inte hur alla telefonsamtal med familjerna ska gå ihop alltså, haha).

Jag skriver ikväll eller imorgon om hur det ligger till med mina fyra matchningar, har helt enkelt inte hunnit.

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Haha, detta är ju helt sjukt! Sjukt roligt för dej såklart! Goo Natalie! :)

2011-05-08 @ 00:10:10
URL: http://mybigadventure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0