Match #9


City: Chatham
State: New Jersey
Children: Boy (2), girl (0)
Pets: Two dogs

Jo, det är sant - en till match! Jag kan knappt tro det själv. Det är ju som att jag inte har varit synlig för familjerna tidigare. Jag börjar ju i alla fall att se ett mönster i att familjerna bor i närheten av New York City. Jag kan tyvärr bara se familjens foton och inte deras essay. Men det jag vet är att föräldrarna är lite yngre (mamman är bara 10 år äldre än mig) och dem bor i Chatham, NJ som enligt Google Maps ligger 40 minuter från Manhattan. De har en pojke på 2 år och en flicka som verkar vara nyfödd. Lite annorlunda med den här familjen är att jag inte fick mail av dem på min mail utan värdmamman hade skickat ett meddelande på Facebook (och även en vänförfrågan). Jag ska ta och svara nu och se om jag kanske kan få tillgång till deras essay också.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Men gud vad roligt att du får så många matchningar! :D Alla kommer på en gång liksom, haha helt otroligt! :P håller verkligen tummarna nu för att du hittar en familj nu :D

Kram

2011-05-12 @ 10:58:53
URL: http://jessicasusa.blogg.se/
Postat av: Tess

Måste vara svårt att bestämma sig bland alla familjer!! Har du tagit något beslut än? Kram!

2011-05-12 @ 15:22:38
URL: http://tessusa.blogg.no
Postat av: Ellinore

Jisses va familjer du har att välja bland nu eller! :D Hur alla samtal gått? Några du kan solla bort redan? Vilken lockar mest?



Detta blir bara mer o mer spännande och se vart du hamnar! :D



Kramar

2011-05-12 @ 20:20:28
URL: http://elliesdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0