Med ett leende på läpparna

Massachusetts-familjen är på Disney World (åh va kul!) den här veckan, och tyvärr är internet på deras hotell väldigt segt. Därför kommer dem inte kunna skypa med mig igen förrän dem är hemma igen på söndag. Igår när jag fick mail av värdmamman frågade hon om det har gått framåt med dem andra familjerna jag pratar med, så jag svarade att det har gått framåt men att jag är mest intresserad av deras familj. Också passade jag på att fråga om det har gått framåt med dem andra två tjejerna som dem skulle prata med, och jag fick ett himla bra svar som gör att jag sitter här och ler.

Utdrag ur mailet:

"We got a great feeling from you, you seem to meet everything we are looking for in our Au Pair:). We have really only spoken with you at this point, but absolutely loved you:)"

"...if it is any indication of how much we liked you, we almost cancelled the other 2 meetings completely!"


Men hon skrev också att dem inte kan lova något än, eftersom jag var den första personen som dem har pratat med så tänkte dem att dem borde prata med dem andra två tjejerna också. Men eftersom dem har fått en så bra känsla om mig så låter det ju väldigt lovande. Dessutom skrev hon att dem inte kan tänka sig att dem kommer gilla någon annan mer än mig. Åh! Förmodligen så blir det att skypa med dem på söndag och då ska jag få träffa barnen för första gången också. Åh vad jag ser fram emot det!

Kommentarer
Postat av: Rita

Å, så spennende. Krysser fingrene for deg! :-)

2011-05-18 @ 15:33:53
URL: http://www.ritaupair.wordpress.com
Postat av: Ellinore

Åååh, så härligt! Låter ju underbart ju!! :D Håller tummarna!

2011-05-18 @ 22:24:51
URL: http://elliesdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0