Not the right match

Ikväll runt kl. 20.00 ringde värdmamman från match #4. Vi pratade ett bra tag och jag fick chans att ställa frågor och hon ställde frågor till mig. Men det känns tyvärr inte som den rätta situationen för mig med den familjen. Flera saker som gör att det inte känns rätt. Jag fick dessutom veta när jag pratade med henne att jag skulle bo i en liten lägenhet med två sovrum och pojken på lite över 1 år "bor" i vardagsrummet. Vilket innebär att när han ska sova på kvällen så måste man vara knäpptyst (?!).. Jag skickade alldeles nyss ett mail och berättade för mamman att vi tyvärr inte är den rätta matchen för varandra.

Kommentarer
Postat av: Amanda F

Svar: Ja men verkligen :) men kan ju bli svårt att välja efter som du verkar ha många bra :/

Jag trodde jag hade datumet 1 augusti, men såg idag att jag har satt den 7 augusti så ska flytta till den 1 på måndag :)



Vad jobbigt att 1 åringen bor i vardagsrummet :/ förstår varför du tackade nej :/

2011-05-14 @ 15:59:35
URL: http://amandaintheusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0