Update - match #10

Tänkte att jag skulle skriva en liten uppdatering om hur det ligger till med match #10. Det är alltså familjen som bor i Leesburg, VA. I söndags skypade jag med mamman, pappan och deras 2-åriga flicka, vilket gick bra. Strax efter samtalet fick jag ett mail där dem undrade om jag ville bli deras Au Pair. Jag frågade om jag fick fundera på det och skickade även med några frågor. Men jag kände ganska snabbt att det inte var den rätta familjen för mig, så jag tackade nej till deras erbjudande. Jag skickade ett mail där jag skrev att vi tyvärr inte var den rätta matchen för varandra. Dagen efter var familjen borttagen som "Interested family" på Au Pair in America-sidan, men jag fick inte något svar på mailet jag skickade. Jag tycker att det är lite konstigt när familjerna väljer att inte svara..

Som jag skrev igår så ska jag ju skypa med Massachusetts-familjen på söndagkväll, och förutom det så ska jag även skypa med match #6 på lördag eftermiddag och match #11 på söndag eftermiddag.

Uppdatering: Nu hade jag visst fått ett mail av Leesburg-familjen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0