25:e november

Så var det fredag igen!

Jag och Johanna tog som planerat med oss ett av hennes värdbarn till en farm idag, där jag har varit tidigare med mina (förra) värdbarn. Vi hade ingen GPS, men efter några felkörningar så hittade vi tillslut till farmen. Vi var där i några timmar och sedan åkte vi tillbaka hem igen. Efter lite lunch i form av rester från gårdagens Thanksgiving-middag så gav vi oss iväg, bara jag och Johanna, till Natick Mall. Därifrån kom vi med några fynd - 40% rabatt i många butiker. Och jag tänkte att ett till plagg kan ju varken göra till eller från i resväskorna. Haha. Sedan köpte jag också en massa sidor till min scrapbook. Så nu har jag 100 (!) sidor att klistra in en massa fina minnen på (dock var 20 av sidorna missfärgade så jag måste försöka leta upp butiken inne i Boston imorgon och byta). Innan vi åkte hem igen så åkte vi till Star Market i Chestnut Hill och köpte en brownie-mix, också åt vi middag på ett ställe där bredvid.

Nu sitter jag här och väntar på att Johanna ska bli klar med läggningen av barnen, och när hon är det ska vi baka brownies. Sedan kommer Kajsa, och då ska vi äta brownies och se på Flickan som lekte med elden.

Och just det, fortfarande inte något nytt på värdfamiljs-fronten. Min counselor verkar ha gått upp i rök..

En sista sak också, vi hade 15 grader plus i förmiddags i skuggan. Så varmt!

Kommentarer
Postat av: josefin

hej du! jag befinner mig i samma sits som dig: min familj berattade idag att de vill ga in i rematch eftersom de inte var nojda med min bilkorning. har bara varit har i en vecka sa det kanns inte riktigt sa hart. men jag vantar mig ett par jobbiga veckor framover. du ar inte ensam! hoppas bade du och jag lyckas hitta varsin ny underbar familj. kram!

2011-11-26 @ 02:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0