Album for scrapbooking

I lördags föll det ju som sagt snö här, och jag som inte hade några vinterkläder alls här fick ju så klart lite panik. Så efter att jag hade vaknat hos Kajsa i söndags tog jag T:et hem och sedan tog jag bilen till Natick och Framingham på jakt efter vinterkläder. Efter många timmar där kom jag hem med en vinterjacka (inte det lättaste att hitta något som verkade varmt, så jag köpte det varmaste jag kunde hitta), vantar, mössa, en fleece-jacka och varma strumpor. Kvar är nu att hitta ett par vinterskor och ett par täckbyxor så jag kan leka med barnen i snön.

Dessutom hittade jag ett scrapbooking-album. Jag gick in på A.C. Moore som är en pysselaffär, och av en ren slump visade det sig vara rabatt på en massa scrapbookingsaker. Jag hittade ett album som jag tycker blir perfekt för mina USA-bilder och som dessutom var ett riktigt kap - det kostade $20, sedan var det sänkt till $10 och när jag skulle betala blev det bara $5. Så nu ska jag verkligen ta tag i att framkalla en massa bilder!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0