Football at Boston College

Ikväll blev det middag med Tove på California Pizza Kitchen i Wellesley. Sedan förflyttade vi oss över gatan till Starbucks för lite häng där, och efter en stund kom även Mikaela dit. Härlig kväll. Så skönt att få komma ut ur huset.

Jag kom på att jag har ju fortfarande inte visat bilder sedan jag var och tittade på amerikansk fotboll förra veckan, så det är väl dags att göra det. Vi förstod oss verkligen inte på spelet, och vi var nog mer fascinerade av lagets cheerleaders. Haha. Men det är verkligen kul ändå att ha varit på en match, och när man satt där så kändes det verkligen amerikanskt. Amerikansk fotboll är ju verkligen så amerikanskt det kan bli. Häftigt var det också att man såg husen i Boston upplysta där vi satt på arenan. Tyvärr så förlorade Boston College ganska stort mot Florida State.










Cheerleaders var såklart på plats.


Skolans orkester spelade när det var paus.




Johanna, jag och Kajsa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0