Rematch dag 3


Quincy Market, Boston.

Jag har precis pratat med hon som är counselor i området bredvid här. Hon har en familj som bor i Canton, MA som har en 8 månaders bebis och en 5-åring. Det är en jättebra familj, men hon tyckte inte att det skulle vara en bra situation för mig för då jag skulle aldrig få köra bil. Därför skulle jag vara fast i huset både när jag jobbade och på min fritid. Men sedan hade hon en ny familj. En familj som bor i Brookline, MA (väldigt nära Boston) som har två pojkar - en på 2 år och en på 6 år. Det var samma sak där att man inte skulle köra bil, men familjen bor alldeles bredvid tunnelbanan. Så hon hade gett den familjen mina kontaktuppgifter, så vi får väl se om dem ringer.

Hon sa i alla fall att: "You don't have to worry at all, you will definitely find a new family." Det känns ju väldigt skönt att höra. Idag har jag och minstingen haft en jättebra dag! Vi har spenderat den med att leka hemma hos Johanna med hennes 8 månaders-tvillingar. Tvillingarna och min lilla tjej är alldeles fascinerade av varandra. Jag tror att jag slutar 4.30 idag så det är bara två timmar kvar tills dess. Efter det ska jag gå ut på en lång promenad med Johanna, och senare ikväll kommer Mikaela och hämtar upp mig. Det blir kanske fika på Starbucks eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0