Snabba vändningar

Jag var och träffade familjen i Lexington igår. De var en jättetrevlig familj och barnen var väldigt väluppfostrade. Jag var väldigt nära på att tacka ja. Men så har jag tänkt och tänkt och tänkt.. Och jag kom fram till att jag inte mår tillräckligt bra för att först flytta till en familj i sex veckor, och sedan flytta till ännu en familj efter det. Det känns bara för jobbigt att behöva börja om på nytt två gånger. Så jag valde att tacka nej till dem.

Och eftersom min counselor inte gör något så var jag bara ett klick ifrån att boka en flygbiljett till ett flyg som lämnar Boston imorgonkväll. Men så ringde jag min counselor och skulle berätta det, och då fick hon helt plötsligt lite eld i baken. Då kunde hon helt plötsligt maila andra counselors och försöka hitta en familj till mig. Så hon hittade en i Virginia och en i California som skulle kunna passa mig. Så nu har hon sagt att jag är intresserade av dem, så förhoppningsvis hör dom av sig! Snälla håll tummarna för mig.

Jag kan inte stanna längre här hos Johanna, men som tur är så är Tove så snäll att jag kan komma till henne i några dagar. Så hon kommer och hämtar upp mig imorgon. Så jag blir i alla fall kvar till helgen. Nu är det bara att hoppas på att något händer under de här dagarna.

Jag uppdaterar er om läget när möjlighet finns.

Kommentarer
Postat av: Susann Bruno

Haller tummarna for dig! :)

2011-11-29 @ 06:43:52
URL: http://susannbruno.blogg.se/
Postat av: Tommy

Jag håller tummarna för dig bästis tjejen , kram

2011-11-29 @ 09:42:58
Postat av: Anne Lise

Hei!

Jeg er ei norsk jente som selv har søkt som Au Pair til neste år. Jeg har lest bloggen din fra begynnelsen, og synes du er veldig flink til å skrive!

Det var synd å lese at du er i rematch, men jeg krysser fingrene for deg og ønsker deg lykke til :)

Ikke gi opp, fortsett å håpe :)

2011-11-29 @ 11:22:25
Postat av: Linn

Var i Virginia bor familjen? :) Jag bor nämligen också i Virginia, mellan Washington DC och Richmond i en liten stad som heter Fredericksburg :) Hamnar du i närheten så hör av dig :) LYCKA TILl MED ALLT!

2011-11-29 @ 15:45:01
URL: http://americaandme.blogg.se/
Postat av: Linn

Var i Virginia bor familjen? :) Jag bor nämligen också i Virginia, mellan Washington DC och Richmond i en liten stad som heter Fredericksburg :) Hamnar du i närheten så hör av dig :) LYCKA TILl MED ALLT!

2011-11-29 @ 15:46:27
URL: http://americaandme.blogg.se/
Postat av: Matilda Oscar Janet och Lallo

Vi håller också tummarna och tror nog att du fixar detta.

2011-11-29 @ 17:04:20
Postat av: Matilda Oscar Janet och Lallo

Vi håller också tummarna och tror nog att du fixar detta.Kramar från oss.

2011-11-29 @ 17:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0