Utkastad på gatan

Jag vill inte oroa er, men jag blev utkastad ur huset imorse. Som tur är så har jag en himla fin granne, Johanna, som har väldigt snälla värdföräldrar som låter mig sova här i några dagar.

När jag fick veta att jag skulle ut ur huset så tänkte jag att jag skulle åka hem på en gång. Men sedan åt jag lunch med en värdmamma som var så himla trevlig, så då fick jag lite hopp. Men just nu vet jag inte vad som kommer hända. Jag kanske är hemma i Sverige igen redan nästa helg. Jag vet inte ens om jag har någon energi för att vara kvar i det här landet. Jag är så fruktansvärt less.. Men vi får väl se vad som händer.

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Usch vad hemskt!! Jag hoppas verkligen att allt löser sig för dig. Massa kramar till dig !

2011-11-21 @ 07:45:15
URL: http://maagdaleenaa.blogg.se/
Postat av: Patrik Helen Telma

Se det positiva i detta "utkast", lika bra att komma ifrån den familj som gör att du mått dåligt. Kram från oss.

2011-11-21 @ 08:17:03
Postat av: snällfaster Inger

VAD ÄR DET SOM HÄNDER!!!Var glad att du slipper vara där mera!Dom har ju behandlat dej så illa,så se det som en befrielse.Nu behöver du inte bli psykad o ledsen längre.Jag hoppas att det ordnar upp sej för dej.Du vet ju vad jag tycker och det tycker jag fortfarande.Jättekramar o Pussar från mej.Gullungen min.

2011-11-21 @ 08:58:54
Postat av: Malin

Förstår inte hur vuxna människor kan bete sig så, speciellt inte när de har skrivit under på att låta dig stanna i huset två veckor vid rematch. Helt sjukt. Men tror fortfarande att du kommer hitta en jättebra ny familj, så att ditt år inte behöver sluta på ett sånt här tråkigt sätt. Lycka till med allt!

2011-11-21 @ 11:16:17
URL: http://malininamerica.blogg.se/
Postat av: Jasmine

men HERREGUD! Det skulle jag aldrig kunna tro om dom. Vilka jädra skitstövlar! Många kramar från mig!!! Följ ditt hjärta nu så blir allt rätt! Tycker om dig! <3

2011-11-21 @ 12:13:33
URL: http://dddddgfgy.blogg.se/
Postat av: Hanna

nej vad tråkigt :( kämpa på! jag har också varit i usa som aupair, men åkte hem väldigt snabbt när jag blev "bedragen" av både min värdfamilj och coordinator...

2011-11-21 @ 13:17:42
URL: http://whoishanna.blogspot.com
Postat av: Alice

MEN GUD! Usch, jag känner med dig! Vad säger din counsler om det? Om du vill prata eller så, eller vad som helst så skicka ett mail eller nåt!! KRAM

2011-11-21 @ 16:02:55
URL: http://aliceinaupairland.blogg.se/
Postat av: Emelie

<3

2011-11-21 @ 23:23:50
URL: http://frokenwernberg.blogg.se/
Postat av: Susann Bruno

Men gud, vilka hemska manniskor! Nar jag var i rematch sa madde jag ocksa jattedaligt, for stammningen i huset var dalig och min familj tyckte allting var mitt fel. Om jag kan ge dig ett tips, forst o framst ga pa din magkansla! Om det kanns bra, take it! Jag vet precis hur du kanner dig och jag lovar... Var oppen for alla familjer, for aven om du har stallt in dig pa att ta hand om en viss alder, sa kommer du i slutandan inte ha akt hit ENBART for att passa barn, det ar sa mycket runt omkring som kan make up for sma irritationer. Min rematch familj var hur opersonlig som helst och vi smabrakade ibland men jag hade skitskoj for jag hittade pa sa mycket runt omkring.



Hoppas allting gar bra!



Haller tummarna for dig!

2011-11-22 @ 03:17:14
URL: http://susannbruno.blogg.se/
Postat av: Elin

precis detsamma hände mig, så du behöver inte känna dig ensam, det är något visst med amerikanare när dom ändrar sig sådär... Jag kan försöka ge dig lite hopp även om det är svårt att känna just nu. Jag hittade en jättebra familj i rematch, det sa bara klick, jag tror du vet mer än du känner själv vad du söker efter. Jag är säker på att du kommer hitta en som det känns bra med. Som den som ovan nämnt, det är ju inte bara för att passa barn som man är här.

Du ska se att allt fixar sig innan du hinner märka det själv. Helt plötsligt är du där du hör hemma. :)

Många kramar till dig!

2011-11-22 @ 03:51:30
Postat av: Solveig ("Elin från Arlandas" mamma)

Hej! Jag hoppas allt löser sig för dig! Jag håller tummarna för att du ska hitta rätt familj! Du verkar som en stark tjej, kämpa på!

2011-11-22 @ 11:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0