Vapiano

Jag började redan kl. 6.15 igårmorse så jag fick också sluta lite tidigare, och då blev det skypning med Sverige ♥ Sedan gjorde jag mig i ordning och efter det traskade jag bort till Johanna. Vi hoppade på T:et mot Boston och sedan mötte vi upp Lisa. Därefter mötte vi upp två tjejer från Österrike, två från Tyskland och en från Frankrike. Väl framme i Boston gick vi till Vapiano för att äta en väldigt sen middag. Väldigt trevligt var det. Det var skönt också att få prata med en massa andra au pairer om hur jag känner. Efter någon timme på restaurangen tog vi T:et hem och jag, Johanna och Lisa åkte till J.P. Licks i Newton Centre innan vi åkte hem och sov.

Nu ska jag göra mig klar, för om en timme kommer Evelina och hämtar upp mig. Sedan bär det av till IKEA med henne, Tove och Frida - vi åker hem till Sverige för några timmar. Efter vistelsen på IKEA ska jag åka med Kajsa in till Boston för att möta upp Veronica som kommer och hälsar på oss!

Jag bjuder på några Halloween bilder:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0