Canada Part One

Eftersom det är så mycket bilder från helgen i Canada så delar jag upp det, och här är första delen:

Vid 2-tiden på fredagen åkte vi från Newton - två bussar fullastade med au pairer. Sedan satt vi på bussen i 10 timmar, med några få korta stopp. Resan gick ändå över förväntan, trots att jag hade feber. Med bra sällskap så gick tiden ganska fort. Vi blev avsläppta på hotellet vid 12-tiden på natten och då fick vi våra rum. Mina rumskompisar var Lisa och Johanna, himla bra! Sedan gick vi ut en sväng och tittade på fallen och lite på området innan vi gick och lade oss.







På lördagsmorgonen var det tidig uppstigning som gällde. Vi gick och åt en väldigt god frukost på ett ställe bredvid hotellet innan bussen skulle hämta upp oss och köra oss till "Journey behind the falls". Vi hade en sådan otrolig tur med vädret - det skulle egentligen regna hela lördagen, men vi vaknade upp till sol och hade sedan det hela dagen.


Kathrin, Lisa och Johanna.


Jag och Veronica.


Amerikanska pannkakor med jordgubbar till frukost. Mums.


Vi väntar på att få komma in på "Journey behind the falls".






Vi fick väldigt snygga regnponchos! Ändå var vi väldigt blöta efteråt.


Vi med vattenfallet bakom oss.


Jag med fallet i bakgrunden. Det var väldigt blött när man stod så nära.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0